luni, 31 mai 2010

Vine ziua mea....:)))




De ceva timp incoace imi tot spui ca imi vei face un cadou de ziua mea.Binenteles ca acesta va fi pe masura posibilitatilor si indurarilor tale. Pe masura resurselor din buget nu pe masura celor din buzunare caci acolo nu bate vantul...Dar sa imi tai allocatia incepand cu ziua mea nu e tocmai ok insa te inteleg,tu esti asa mai zgarcit din fire cu mine caci esti strangator si te gandesti mereu sa aduni cat mai mult pentru tine si mereu spui ca nu-ti prea ajunge...
Sau poate ca nici eu nu am fost mereu asa cum vroiai tu,uneori mai incep si eu sa imi spun parerile ,sa spun ce gandesc si mai ales sa actionez asa cum cred de cuvinta.Si asta stiu ca nu-ti prea place caci ti-ai dori sa fiu un copil ascultator,sa imbratisez toate ideologiile tale si sa-ti urmez sfaturile, insa in mine se naste fara putinta de oprire dorinta de libertate.Rebela din mine ragneste impotriva tuturor constrangerilor si a impunerilor si astfel, sunt mai altfel decat tu ti-ai dori.
Uneori ma acuzi de lipsa de patriotism dar uiti ca in asa fel au decurs lucrurile de cand tu esti acolo sus si dai legi incat parca nu mai am cui sa fiu patriot si asta nu pt ca sentimentul nu l-as nutri ci pt ca tara asta nu mai prezinta atata interes.Poate ca ma acuzi si de lipsa de solidaritate acum in vremuri de criza dar crede-ma ca nu mai pot sa mint ca te cred cand spui ca si tie ti-e greu nu doar mie.

Ma gandesc serios sa-ti spun ca am o propunere pentru tine.Poate ca daca ai decide sa te dai jos de acolo din functia ta si te-ai hotara sa ramai cu ce ai strans pana acum,poate ca imi va fi cu mult mai bine mie si poate ca peste ceva timp voi deveni mai iubitor de tara.Si cred ca asta ar fi un cadou potrivit de ziua mea.Ce zici ,te gandesti la asta???
Si poate ca te voi ierta vreodata ca ai vrut sa imi micsorezi alocatia crezand ca eu am prea mult iar tie ce ai nu-ti ajunge.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos articolul, imaginea e deosebita!!

Nea Costache spunea...

Exceptional articol Loredana! Ce poate fi mai scandalos decat sa ravnesti la hrana si hainutele unui copil? Nu, aceste personaje sinistre, nu se vor da jos de la masa cu bucate de bunavoie!
Oare toti amaratii astia care suntem in aceasta tara, trebuie sa mai amanam inca revolta noastra pentru a se revarsa paharul de obida si saracie? Nu e destul?
Cred si sper totodata, ca mamaliga va exploda in sfarsit iar toata aceasta clica portocalie de hoti imbuibati pe spinarea noastra, va da din colt in colt ca sa scape de furia noastra!

http://www.neacostache.com/2010/06/04/parlamentarilor-gorjeni-scrisoare-deschisa/ spunea...

Ai o leapsa de la mine:
http://www.neacostache.com/2010/06/04/parlamentarilor-gorjeni-scrisoare-deschisa/
O zi frumoasa!

cozo2cozo spunea...

Iti doresc tot binele,sanatate si sa reusesti sa treci de constrangeri si impuneri!Sa fii in continuare un spirit liber!"LA MULTI ANI"!