miercuri, 21 aprilie 2010

CURIOZITATE....




CURIOZITATEA-cruce si patima a mea


Motto:nechează curiozitatea-n mine şi-n colbul ei trăiesc



Gând ,cu sânge sălbatic ,

vii spre mine
ca o privire dintr-un ochi
ce n-a dormit niciodată,
cioplindu-mi liniile frunţii virgine
cu saţ.


Ignorând cu tupeu
doctrina vremii mele,
mă porţi
până la epuizare,
printre întrebări ce-mi muşcă din cuget
flămând şi crud
închise-n clădiri din cuvinte
ce-şi aruncă nebunesc cărămizile-n mine,
forţându-mă,
prin timp păgân,
răspunsuri să nasc
din dalta minţii-mi crude.


Mă oboseşte
şi mă doare tumultul tău uneori...
aş vrea-n tăceri amorfe să mă-nchid,
dar mi-ar rugini ochiul
de plânsul ideilor
ce nu ar mai şti
dacă am trăit vreodată
sau doar am trecut prin viaţă.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Leer el mundo blog, bastante bueno