duminică, 19 iulie 2009

MAREA NOASTRA PENTRU TINERET

O revista in care scriu cu mare drag...deoarece iubesc MAREA.

Revista
MAREA NOASTRĂ
pentru tineret

editata de Filiala Bucuresti a Ligii Navale Romane - Careul Tineretului

numarul 7 al revistei in format pdf AICI

Si vreau sa mai adaug ca, astazi 20 iulie , un OM pe care eu il admir implineste o venerabila varsta.Este vorba despre poetul ADRIAN PAUNESCU...cu care sunt mandra sa fiu contemporana.

Fie ca viata sa-i daruiasca bucurii nenumarate asa cum si domnia sa ne-a daruit noua prin scrierile ale!La multi ani maestre!


Adrian Paunescu - Blues cu iedera si stejar


Vai, printr-un vegetal abuz, 
O iedera si un stejar, 
Incremeniti, danseaza blues
Si radacinile tresar.

Si luna sus, ca un cinel, 
Cutremurandu-se mereu
Si iedera vorbind cu el
" Sa mai dansam, iubitul, meu!".

N-au nici un drept, n-au nici un drept, 
La dans, la tot ce indraznesc, 
Dar el o trage catre piept
Cu-n gest aproape omenesc.

Si daca ei, printr-un abuz
Si-un gest al lumii de apoi, 
Danseaza blues, danseaza blues, 
De ce nu am dansa si noi?

4 comentarii:

catalin spunea...

la multi ani intradevar sanatate pentru dansul

loredana spunea...

@catalin
intradevar Adrian Paunescu este un roman care ne face cinste tarii...
ms de trecere pe blog

Daniel spunea...

Buna Loredana,

Uite mailul meu: nikkoss29@yahoo.com.

Dupa cum am scris si pe blog, nu stau deloc pe mess, asa ca trimite-mi un mail si te voi ajuta cu orice problema.

Uite un mic ajutor: dute la Setari -- Comentarii, si la Plasarea formularului pentru comentarii bifeaza casuta de la acest punct: Încorporat sub postare.

Acum formularul pentru comentarii va aparea sub postare.

Ps: am corectat codul pentru Top comentatori. Intra pe blogul meu si copiaza-l din nou.

loredana spunea...

asa daniel?