vineri, 15 august 2008

Ganduri...doar atat...


ABIS


Acolo unde stelele nu pleaca ,
Acolo unde infinitul are nume ,
Unde trecut,prezent si viitor
Se intalnesc in capete de lume,
Si leaga impreuna,cozi de vesnicie.
Intr-un sonet, ce-i mort pe jumatate,
In care totul este si parca nu-I nimic,
Doar spatiu dintre abis si eternitate,
In care secundele trec toate
Fara de chip , emfaza si culoare .
Si chiar de ti-se pare ca nimic nu e,
Exista doar un punct
Cu un strop de infinit,din fiecare.





PULBERI DE IDEE

Imi leg fruntea cu o basma de iluzii,
Si gandurile, mi le asez in clepsidra vremii
Cu speranta,ca vor deveni idealuri.
Se scurg,incet,printre firele de nisip
Schimbandu-se in vise.
Nu vreau sa intorc clepsidra
De teama,sa nu le spulber pulberea de idée
Si,
De teama sa nu ma trezesc la realitatea
Care m-a invatat ca,
Nu intotdeauna geniul ,
Reuseste sa depaseasca aurul ca valoare,
In ochii orbi ai lumii,
Cea fara de inteles.
Insa nicicand nu am sa renunt,
Nici chiar obligat,de hidosenia lumii,
La sclipirea de stea a gandului.
Caci ,daca as face-o,as ramane pustie,
Si m-as condamna la nefericire vesnica.

Un comentariu:

Albert spunea...

Loredana scumpa, ti-am raspuns pe blogul meu despre Anca Alexandrescu, si pe site despre Sorin Oprescu.

Te pup
Ovidiu.

http://stirea.wordpress.com/